maandag 29 november 2010

Mickey, Kira en Coco

Ik ga de honden in deze compositie in kleurpotloodtechniek tekenen op formaat 50x65cm, voor opdrachtgever Zsa Zsa, uit Noord Holland
Afgelopen week heb ik foto's gemaakt van hen afzonderlijk, en in overleg hebben Zsa Zsa en ik daarna voor deze opstelling gekozen voor de tekening. Onder hun pootjes zal ik een soort kleed tekenen.

Binnenkort zullen diverse stadia van wording te zien zijn op deze blog.

De hond die je het meest links ziet is Mickey; ik heb Mickey ongeveer 7 jaar geleden al eens eerder geportretteerd. Ik ben heel blij met het vertrouwen dat in me wordt gesteld om nu opnieuw een tekening te mogen maken voor dezelfde opdrachtgever!

Ik ga proberen de tekening op 18 januari klaar te hebben; het wordt een verrassing voor de verjaardag van de partner van Zsa Zsa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten